Det är så kul!

Altså, jag må säga att Photoshop är ruggigt roligt att hålla på med! Endera så är det jag som lär mig fort, eller så är det för att jag har mina nya snygga skor på mig (som jag förövrigt har gått med i två timmar nu, men inte fått ont av än..) som gör mig till ett snille. Men detta är i alla fall vad jag fått till:



Så nu kan jag väl kanske ta och börja på en egen bloggdesign, eller vad tror ni? Fast visst, den här duger faktiskt den med. Men jag har tänkt mig något lite annorlunda..


Nu börjar det bli dags för mig att byta om och gå till träningen. My stackarn är hängig, men det blir jag och Lisa i alla fall på aerobics och styrkepasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0