Bullshit är fältstudien!

Suck... Vårat arbete är inte klart för fem öre, och så kommer de där *Piiiiiiip* studenterna och förstör allt känns det som. Vi hade kommit en bra bit, och¨så ska de göra om allt..? Men jag jag i alla fall skickat till läraren och frågat hur vi ska göra med rapporten. Jag tänker nämligen inte ödsla 100 spänn för resa till Gävle varje dag, sätta mig och jobba en hel dag med en rapport som de sedan raderar och gör till sin. Det är bara bull. Då stannar jag hellre hemma i sängen liksom.

Men imorgon ska jag som sagt ner igen.. Den här gången kl 12-17. Men jag tänker nog smita iväg så jag hinner med 16.15tåget då vi ska ut till Sandarne och spendera kvällen där. Övernattning lutar det till och med mot. Imorgon är det jag som går in och fixar en vinare.

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Karoline

men vafan, blev du inte galen och fettade loss?

2009-03-12 @ 23:13:10
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0