Att få städa på Muskan kan vara skitkul!

Jag är vaken, och jag lever kan jag tala om. Vi hade skitkul igår jag och My. Kanske roligast när vi efter stängning stod kvar och rengjorde baren?

Idag är väl tanken att jag ska plugga lite. Jag har ingen aning om när Fredrik kommer hem heller, men så är det ju alltid när han åker iväg. ´
Just nu är jag sugen att gå ner på stan men jag vet inte. Det känns som om jag kommer köpa något då, och det borde jag väl inte med tanke på gårdagens nota i Gävle/Valbo och på Muskan. Fast kanske att man skulle gå ner och köpa lite morötter...? Kom också nu på att tröjan jag beställde från H&M förrut och som inte skulle komma förrän vecka 14 har kommit till Alen och är redo för att hämtas ut. Så vi tar en sväng ner i alla fall då..

Kommentarer
Postat av: My

Man har alltid roligt med mig ;)

2009-03-07 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0