Vi säger god natt

Jag tror jag kastar in handduken för ikväll. Är ruggigt trött, och jag vet inte annars vad jag ska hitta på. Tänkte dock ligga vaken och titta på Sex & The City i sängen och dåsa bort i John Blunds värld. Imorgon väntar städning och plugg. Har lite läsning där att göra nämligen. Undrar om inte mitt paket från Adlibris med 3 skolböcker för 643 förbaskade spänn inte kommer imorgon? Säg mig, är det inte roligt med såna utgifter? Men samtidigt så kommer jag ju ha änvändning för dem. Hemtenta i maj dessutom! Men... Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte ha gjort något imorgon heller som rör skolan. Jaa.. Förutom hämtar ut böckenra då i så fall. Ska höra med mamma vilken tid hon skulle till Försäkringskassan, och om vi inte kan åka en tur på Dollarstore så jag kan köpa tillfälliga panelvagnar där.



Passa på att tävla om halsbandet här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0