Stockholms fynd

Jag är hemma i ett väldigt mycket snöigt Söderhamn. Ni anar nog inte hur mycket snö det är här nu, men samtidigt är det plusgrader ute, så det är bara äckligt. 

När jag väl kom upp i lägenheten så möttes jag av överaskningen att soffan i sovrummet är borta. Först kunde jag inte ångra mig mer, det vart så fruktansvärt tomt. Men efter att provisoriskt ha satt upp de bruna panelgardinerna så kan jag itne vara mer nöjd.  Nu är det bara att vänta på att jag och mamma åker till IKEA så att jag kan köpa "panelvagnar" s¨att jag kan sätta upp gardinerna riktigt .Dessutom så vätnar jag ju fortfarande på paketet från Jotex, vilket nog har Sveriges sämsta leverans. 50 kr i frakt och inte leverans förrän 14 dagar efter beställning.


Det blev inget Vasamuseum, då vi skulle ta en promenad dit i ca 30 minuter, och när vi väl kom till Stockholm märkte vi att det regnade och var svinkallt utomhus och dessutom blåste det ännu kyligare, så det blev en heldag på stan i stället. Och visst blev det lite saker med hem




5-armad ljusstake i smidesjärn
199 kr 64,50 kr
Indiska





Hängande ljuslykta (som vi kommer ha i sovrumsfönstret)
49,50 kr  14,50 kr
Indiska





Svart ögonskugga
130 kr
Make Up Store





Eye Makeup Remover Waterproof
Lumene
75 kr
Åhlens

Masterpiece Glide & Define liquid eyeliner
Max Factor
100 kr
Åhlens



Plus en topp och ett baslinne åt mig och en tröja åt Fredrik. Dessutom åt vi mat på China Vang, som är en asiatisk restaurang. Det blev en asiatisk 3-rättersbuffé för 145 kr/pers, så ni kan ju tänka er om  vi åt för att få det prisvärt.


Till sist, så här ser det ut i sovrummet just nu...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0