Vi är äckliga

Nu har Fredrik och jag varit så där ruggigt äckliga....




Vi väntar på att Beck - Skarpt Läge ska börja kl 21 på tv4, och till dess så sitter jag här vid datorn och ska läsa ytterligare en artikel (på engelska) som jag hittade för någon timme sedan, och som ksa vara gjord och reflektionsskriven om tills imorgon. Trevligt va?

Håret är klart nu förresten. Den här gången så lyser det blonda igenom, i vissa slingor, och jag tycker sånt känns fläckigt. Fredrik i sin tur gillade det, men ni vet ju hur han är med nyanser.. Ska dock låta det vara nu.



Vilken film väljer ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Denise

hehe ja jag vet när dom bloggar jag läser har lagt upp sina videoupdates så blir det en jättekonstig känsla när man hör dom prata :P men jag kommer nog spela in många filmer så du kanske vänjer dig vid min röst (A)

2009-02-01 @ 18:34:26
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Karoline

svar: jaha :) just det, varför började du med färgade linser? :)

2009-02-01 @ 22:30:38
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0