Vad man inte vill höra i klädbutikskassan

I och med all den här klädshoppingen har jag slagits av en grej. Det finns faktiskt saker som man inte vill höra när man står där och ska betala, så som:

♥ Nej men har du hittat ännu en till grej! - Jaaa.. Jag handlar mycket, än sen då? Jag kanske inte handlat på ett år?
♥ Klänningen du köpte igår var lika fin som den här! - Kul att du kommer ihåg mig.. Kul...
♥ Den där färgen/modellen klär dig verkligen inte... - Näheee?! Du vill alltså inte sälja varorna?
♥ Om du handlar för bara 200 kr till så får du det här läppglanset gratis - Så mina 800 kr var inte nog för dig? Jag svettas nog för den här summan... Läppglanset kostar 50 kr.. Jag kan köpa det istället för kläder för 200 kr till..
♥ Den här är jättepopulär! Jag har redan sålt 7 st idag! - Jaaa men tack! För jag vill ju verkligen ha likadant plagg som 7 andra idag!
♥ Men här var det någon som fått en stor lönecheck! - Nej, jag bara handlar mycket!


Nu är det ju inte som så att jag råkat ut för alla de här, men visst har man petat av någon av dem.. Hur är det med er, känner ni igen er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0