New York?

Har ni också snökaos där ni bor? Här är det snö överallt!  Och imorgon ska jag ta mig till skolan. Har totalt glömt bort att skaffa ett nytt busskort också, så jag får väl köpe ett på tåget och beställa ett på internet så att jag kommer tjäna på det. Sen har vi ju idiotfesten här under.. De har tydligen tycker att det är SKITKUL att plocka bort portdörrshandtagen, både på in- och utsidan. Väldigt moget. Väldigt moget.




Så idag då... Idag är jag skittrött. och då skulle det sitta fint med en upppiggning. Englas Showroom lottar ut ett presentkort på 10 000 kr att resa för hos Airtours. Jag vill vinna för att jag länge har velat besöka New York. New York är för mig något orörbart, något som jag bara kan drömma om. Jag har alltid sagt att en dag, en dag ska jag ta mig dit och se det obefintliga. Jag vill se Ground Zero och jag vill minnas det som har hänt. Jag vill få uppleva staden som aldrig sover och jag vill springa längst Broadways alla hörn. Kanske kan jag få chansen nu tack vare Engla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0