Mina kvällsprodukter

Nu är det dags för sängen. Ska upp och jobba imorgon kl 10, och alarmet ringer kl 9, så man vill väl få sova så mycket som möjligt egentligen. Hade gärna gjort det tidigare om inte partyt här i en av lägenheterna inte varit så högljutt. De har seriöst skrikigt så pass mycket och högt så man har kunnat tro att det varit en orm eller nått i lägenheten. Men nu har det tydlgien dragit på krogen så nu är det lugna bananer.

jag har under tiden sysselsatt mig med att sätta ihop mina kvällsliga produkter åt er. Hur spännande nu än det är. Men här har ni dem i alla fall.. Detta är vad jag änvänder varje kväll




Sen har vi en spännande filur inne i duschen som jag bara kände att jag ville presentera för er... Hälsa på Hulken! Vår egen lilla maskot.





Nu säger vi god natt, och vi hörs igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0