Måndag 2 februari

Kom hem snäppet tidigare idag, och det kan man väl bara tacka för. Höll på att missa tåget i morse då jag fick stå och skrapa runtorna i evigheter. Hämtade även ut mina skollitteratursböcker från Adlibris på vägen hem, så nu har jag bara räkningen på 643 kr kvsar att betala. De verkar ju rätt intressanta också, så man kan väl hoppas att man gör sig tid att läsa dem. Eller tid har jag väl, men det är snarare orken det är brist på. Men det ska nog gå.

Hade totalt missat att det är lägerplanering ikväll också, men det är inte förrän kl 18 så det hinner man. Hande visserligen tänkt åka ut till brorsan med datorn en sväng medan Fredrik skulle på KU, men jag hinner det efter planeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0