Jag hatar Högskolan i Gävle

Jag har länge nu undrat varför jag inte fått mitt slutbetyg i Estetiska Lärprocesser. I måndag mailade jag huvudläraren, och igår fick jag svaret. Min gruppansvarige lärare har inte angivit något omdöme om mig i skrivarmomentet och inte heller rapporterat in något betyg på mig i fältstudierna. Jag blev så klart förbannad, då jag gjort alla uppgifter man skulle göra, och de övriga tre i min fältstudiegrupp har fått betyg på rapporten, och mailade läraren. Jag får ett automail tillbaka som meddelar att han är på 3 veckors semester, och kommer inte läsa mitt mail förrens 9 mars. Jävla idiot! Fältstudierapporten var klar och inlämnad den 1 oktober i höstas, och skrivarmomentet färdigt i oktober det med. lärarna har 20 arbetsdagar på sig att rätta uppgifter och rapportera in betyg. Jag är inte haj på matematik, men nog fan vet jag att det är mer än 20 arbetsdagar från oktober till mars.. Ska jag behöva bli utan studiemedel för att läraren är en jävla latmask? Nej.. Detta ska vi nog bli två om.

Ännu en av HiGs alla brister...

Kommentarer
Postat av: Karoline

är det inte alla högskolor? igår fick jag och en tjej till i min program-klass reda på att vi har 15valfria poäng i början på nästa termin ... trots att dom egentligen ska komma nästa VT. bra info där!

2009-02-26 @ 09:40:31
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0