Idag ser jag ut så här



Topp - Gina Tricot
Storstickad bolerokofta - Kappahl
(dagens köp, 199 kr 149.50 kr)
Jeans - Hollywood
Brillor - Diesel



Fick ett samtal från Karin tidigare, och hon är på G att plocka upp mig och så ska vi ut på E-Center. Jag tycks hänga en hel del där den här veckan. Hon ville på Lindex, och inte är jag sen att tacka nej. Jag kommer väl hem med påsar igen tänker jag..

Jag var in på Synsam och fixade endagslinser, så på torsdag kl 15.30 ska jag dit och kolla om jag klarar av dem. i så fall var det färgen som jag inte pallade trots allt. Blir det så att jag kan ha dem så kommer jag ha linser lite då och då, men köra på mina nya brillor som mest.

Kommentarer
Postat av: Barbro Vigeant

Tack igen och tusen tack.... jag trodde aldrig att jag hade en chans.Saender min address pa din email.

Jag skall beraetta om din blog aat alla jag kaenner!!!

Barbro

2009-02-06 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0