Ibland är det hett med ett plåster



Denna underbara måne lyser utanför vardagsrumsfönstret just nu. så här i verkligheten ser den alldeles rund ut, så är det fullmåne må tro? Någon som vet?

Just nu är jag ensam, Fredrik skulle iväg på Biblioteket, KU och sedan ett mjölkinköp på ICA. Synd nog så har han inte kvar det supergulliga plåstret jag fick sätta på honom tidigare idag, efter att jag massakerat honom på en jättefinne.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Imorgon ska jag i alla fall lämna in returen till H&M så de nya varorna kommer någon gång. Jag måste även på Biblioteket och hämta ut boken som jag har reserverad innan den går ut. After that - no idea...



Är han inte söt i sitt plåster?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hm okej, men trodde inte det va nåt problem om dom inte är exakt likadana? :S Och det är dom ju inte.. Ska kolla upp det! :)

2009-02-09 @ 18:53:49
URL: http://anewbeginning.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Det hade jag ingen aning om att man åkte fast för fejkmärkesväskor. Det är ju sjukligt många såna i omlopp... Men det är nog till en viss gräns i likhet det gäller.. Men det är om det är bara dom som får använda peace-märket då, dock tvivlar jag på att t ex cocoo har det så då hon är en privatperson som säljer, eller ja hon har ju företag men hon säljer ju bara hemifrån oså. Men har mialat dom båda nu så får se..

2009-02-09 @ 19:07:42
URL: http://anewbeginning.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: jaa, jag såg recepten :D ska lätt prova kakorna en dag, och woken har jag själv kört flera ggr ;P

2009-02-09 @ 19:58:25
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0