I love to give gifts to others

Okej.. Jag är en hemsk människa..Men en Jag-älskar-min-pojkvän-människa.  I smyg har jag nämligen lagt till den här tröjan i beställningen som kommer fraktfritt vecka 14. Inga pengar förlorade där inte!


Tror ni att han blir glad? Jag har haft mina ögon på den här tröjan ett par månader nu, men aldrig fått till det. Och när jag insåg att jag kommer få massor av nya pengar innan den här ska vara betald så slog jag till. Kanske får han den när han fyller år, som visserligen inte är förrän 25 juni, men det vore väl lite spännande att vänta så länge? fast vem försöker jag lura? Jag kan ju inte ens vänta två dagar innan julafton...

Sen börjar jag fundera på om jag börjar bli sjuk (igen). Halsen svullar, ögonen svider och näsan känns snorbubblig. Jag har itne tid med sjukaliteter igen!

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: ja, fler recept! :D

2009-02-09 @ 20:33:33
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0