Fullt ös - medvetslös

Okej, nu har jag slutat följa Lipstick Jungle, och det utav anledningen att Nico dumpar dregelobjektet. Jag kände mig förälskad i hela 17 avsnitt, men nu är det slut. Fy sjutton, att det jämt måste vara så..

Jag borde börja packa snart eftersom det är otroligt mycket som jag ska försöka få ner i min lilla väska. Det är inte det vanliga heller som åker med i väskan, utan utöver det så måste jag ha med mig termos, täckbyxor och ryggsäck. Man skulle ju kunna tro att vi ska ut på polarisvandring eller nått, men vi ska faktiskt se på djur kl 10-15. Dessutom ska vi få se när vargarna blir matade. Hur grymt är inte det?

Fast visst blir det lite tight idag. Kl 15.30 ska jag till Synsam för att testa mig fram till vilka endagslinser jag ska ha, och om jag kan ha dem är nog den största frågan. Sen måste man äta eftersom vi för engångs skull inte får någon man när vi kommer fram ikväll. Mamma och pappa skulle komma förbi med dataväskan, och sen äker vi från Mariagården 18.15, och jag antar att jag måste vara där tidigare och bära ut saker. Så fullt ös - medvetslös kan man väl säga.




28 årige Robert Buckley spelar dregelvarningshunken Kirby Atwood
i Lipstick Jungle. I verkligheten är det Lindsey Price, som även

spelar Victory Ford i serien, som har fångat honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0