Fredag 6 februari

Vaknade utav en massa bankande i lägenheten under. Men jag är inte förvånad om man säger så. Det verkar ju alltid vara något.

Idag ska jag göra följande hade jag tänkt:

♥ Betala några räkningar
♥ Köpa mjölk och bröd som jag glömde igår
♥ Gå på Apoteket
♥ Svänga in på Synsam och fixa endagslinser så att jag har det hemma
♥ Se nyaste Grey's Anatomy
♥ Käka tacolasagne till middag

Vill ni ha receptet på tacolasagne föresten? Det är riktigt gott! Jag slänger ut det senare då.


Om ungefär 7 timmar så avslutas tävlingen, så glöm inte att tävla!

Kommentarer
Postat av: Karoline

ja-a, fler recept till folket!

2009-02-06 @ 10:06:11
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0