Westlife får nostalgin att flöda

Bara jag som kände nostalgin flöda när Westlife körde sitt tidiga hitmedley i Idol nyligen? Jag var ju en riktig Westlifesucker när jag var i mina yngre tonår, och de var min stira lifesaver när jag var deppig. Jag kunde varenda liten låt av dem, och därför kunde jag inte hålla mig borta från att sjunga med i deras låtar. Och minnena från förr kom tillbaka. Och jag fick vara fjortiskär igen...

...Tills Westlifesnubben Mark öppnade munnen och sjöng kanske falskare än alla Idoler..

Min åtgärd?

Jag överröstade honom så klart! Jag har alltid känt att jag skulle kunna ta den sjätte platsen (min favo var ju Bryan, så klart att jag gillade dem bäst på den tiden de var 5 st Westisar).






Det var tider det.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0