Vart är den lilla anordningen?

Har knappt spenderat någon tid alls vi datorn idag pga dåligt humör och att vi håller på och storstädar hela lägenheten. Försöker även febrilt hitta upphägningsanordningen till tavlan på Nicky, men den tycks den lilla damen Skållan ha lekt bort totalt. Så vad gör vi nu? IKEA hade inga nya, utan deras rekommendationer var att om vi inte vill ha tavlan ståendes på golvet så fick vi nog köpa en ny ram.. Och det tänker jag då inte göra för 169 kr...

Ville inte ens lyssna på julmusik på stereon idag,
och för min del kan det lika gärna vara nytt år nu istället så jag har helvetesschemat ur världen. Ni som ska ut i jul: ha så kul! Jag har roligt sen när mitt feta lönebesked dimper ner i brevlådan. Pengarna kommer gå åt shopping i Belfast, så jag får väl inte nytta av dem så länge visserligen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

stackars lilla tjej.....

inte ens julmusik på??

vad jag kommer ihåg från kyrkans cafe`, så ville du spela julmusik året runt.

just det... tack för julkortet!

2009-12-19 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0