Vad jag gör imorgon?

Jag tror faktiskt att jag ska göra som Skrållan och kasta in handduken lite tidigare än vanligt denna afton.

Jag har ett diskberg som väntar på mig i köket, men det tar jag imorgon.
Jag har skrivit lite på ett av mina projekt, jag skriver mer imorgon.
Jag har inte städat, utan det tar jag imorgon.
Packning - ja det får helt enkelt ske imorgon.
Och så ska jag äta en clementin i morgon.

Pjuu.. hur ska jag hinna med allt innan kl 16 imorgon? Jag får nog helt enkelt göra lite mer ikväll innan jag lägger mig. Jag äter nog clementinen innan jag går och lägger mig. Det får räcka. Det minskar min lista ofantligt mycket.





Vissa har det bra har jag hört...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0