Slit och släng

Sitter för närvarande och skriver på mitt arbete, vilket jag gjort kontinuerligt under dagen. Har kommit en bra bit faktiskt, och just nu har jag bara en del av vad litteraturen säger om ämnet och min slutdiskussion kvar. Inte illa pinkat för att ha påbörjat arbetet idag va? Fick en trevlig kommentar av en läsare idag, Daniel, som skrev att jag skulle klara av detta galant. Tack så mycket Daniel, det peppade verkligen!

För övrigt så tvättar vi ikväll igen. Det har blivit lite av en tradition att vi har tordagspasset kl 19-22 nu för tiden, och man kan ju fråga sig varför när vi faktiskt har en tvättmaskin i lägenheten. Svaret är mycket enkelt - vi använder inte den den här månaden, så får vi se hur det påverkar elräkningen. Vore ju intressant och se hur mycket den kostar i drift egentligen, mormors gamla lilla skrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0