Mitt 2009 i snabbsumering

När jag gick och la mig så låg det en 2 kilos-katt vid min sida och sov så sött, men när jag vaknade fann jag istället en 38 kilos-hund i sängen som snarkade. Hur gick det till?

Så är vi nu inne på det här årets sista timmar. Året har gått väldigt fort tycker jag, nästan för fort. Var det inte nyss sommar? Och vad har jag hunnit med under året? Jag och Fredrik inledde med att fira 1 år tillsammans, jag blev en A-elev i skolan, Fredrik tog studenten och jobbade på ett "riktigt" jobb för första gången. SJälv torkade jag bajs och trivdes på Västerbacken för tredje sommaren i rad. 5 augusti gick flyttlasset till Gävle och vi lämnade Söderhamn bakom oss... För gott...? Vi åkte till Stockholm en weekend och gick på Sommarkrysset så att jag fick dregla över Måns Zelmerlöw och Martin Stenmarck. Sen kom min 22-årsdag och jag fick både ring på fingret och en katt att värna om. 15 november kom äntligen den lilla ängeln Isak till jorden och i och med det blev jag gammal på riktigt som faster. Det var första julen som jag inte var mede min familj, utan jag spenderade den tillsammans med pensionärerna på Västerbacken arbetandes, lika så detta nyår.
Ja.. Det var nog det i detta år.

Undrar vad 2010 ska erbjuda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0