Marias nya blogg

Pjuu... Det blev en sen natt i natt med, och kvällen har så gott som varit bloggfri, då Fredrik och jag först tog oss en omgång Monopol, och sedan har jag spenderat kvällen till ett uppdrag jag fick av min vän Maria igår. Hon har tidigare haft en egen blogg, men tog bort den i somras av vissa anledningar, men nu kände hon att det var dags för nya tag igen, och frågade mig snällt om jag kunde göra hennes design.. Och självfallet! Efter mycket slit, pust och stön fick jag till det med photoshopdesign och stilmallskoder (slutade som så att jag fick sitta och logga in och ut från min egen blogg för att ta koderna därifrån och föra över dem till Marias bloggverktyg. Men nu så! Det är bara lite småfix kvar, men det får jag ta någon annan dag, om inte Mary känner sig manad att göra det själv ;)

Men här har ni resultatet i alla fall




Ni kommer framöver kunna läsa hennes blogg på
annamariagrehn.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Vad ska du hitta på en vintrig dag som denna?:)

2009-12-19 @ 13:00:42
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Mary

Kan inte påstå att hon känner sig så manad eftersom hon inte skulle ha en aning om vad hon skulle syssla med och allt bara skulle bli fel ;)

2009-12-22 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0