Julklappstips 2009 - del III

Idag är det dags för min favoritnätbutik att tipsa om julklapparna! Härifrån handlar jag min musik och mina böcker, och det händer också att kurslitteraturen köpes härifrån. Billigt och snabbt! (Hur många ställen allär så effektiva att när du lägger en beställning en söndag så kan du få hem den redan på måndagen? Det har jag i alla fall fått).

Take it away, CDON!





DVD: Änglar och Demoner  169 kr







Wii: Super Mario Bros  529 kr








Bok: Om jag kunde drömma (Första boken i Twilight-serien)  89 kr








Mobiltelefon: Samsung Jét  4 259 kr (ord. 5 499 kr)

Digital fotoram  399 kr (Ord. 499 kr)










Skiva: Daughtry - Leave this town  129 kr (ord. 159 kr)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0