Julen är här....?

Jag sitter här och försöker arbeta. Eller ja.. Försöker i alla fall. Visserligen har jag skrivit en havl sida på mitt arbete. Men det är svårt, för jag finner ingen relevans i det jag ska göra konta kurslitteraturen som vi har angiven till uppgiften, och då blir det svårt.

Jag var till Konsum och hämtade ut en julklapp idag. Vad det var i den julklappen kan jag dessvärre inte avslöja, men den var perfekt i alla fall. Känner nu att julen börjar närma sig. Eller rättare sagt: mina deadlines börjar närma sig först. Men de är egentligen inga hinder, så de kan inte stoppa mig. Jag ska på ett handledningsmöte i morgon, och då ska jag nog ta med mig datorn så att jag kan sätta mig och arbeta i en icke-hemmamiljö. Fast samtidigt vill jag också vara hemma, för det är där Skrållan är. Jag börjar knyta an riktigt ordentligt till henne. Vem kunde tro det.. Jag som alltid har varit och är en hundmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0