Jag vill aldrig mer höra den!

God morgon tänkte jag säga, och jag gör det, eftersom det är morgon för mig. Våra kära grannar, säkerligen de ovanför oss, hade partyparty i natt till kl 4, och det är ju okej. Men när man spelar SAMMA låt under fyra timmar, då får jag tuppjuck. Låten i fråga? Michael Jackson - Man in the mirror. Jag kan nu vart enda ord i den dängan, och fram tills i natt tyckte jag fatkiskt att de var bra. Nu vill jag aldrig mer höra den.

Sen kan jag också meddela att vi (läs: jag) lyckats hitta upphängningsanordningen till Nickytavlan. Men det var på håret att jag gav upp. Nu väntas fortsatt storstädning och tvätt, eftersom jag kanske åker hem till Söderhamn lite tidigare än planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0