Jag måste också hitta en radhuslägenhet

Inledde morgonen med att bilens passagerardörr fryst sönder, så att den inte gick att stänga. Fick panik, och sprang in till mamma och pappa så att pappsen snällt fick skjutsa mig till yrket medan mamma ringde och delgav dem min försening.
Först en tur på jobbet där det går magsjuka på min avdelning nu. Kul.. Gissa vem som kommer ligga däckad i nyår? Skönt att jag slutade 13.30 idag.
Efter det så plockade Elin upp mig, svängde in på Preem så jag kunde köpa krubb i form av sallad á la djurföda, och sedan tog vi the highway to metropolen Trönö och hem till Anna. Och nu jäklar, nu måste jag och Fredrik också hitta oss en lägenhet som är som ett radhus. Kan dock bli svårt i centrala Gävle.

Kommentarer
Postat av: molly ♥

Jag gjorde min design igår, synd för annars skulle jag gärna va med!

2009-12-29 @ 19:38:23
URL: http://lifebymolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0