Ibland blir man irriterad

Ibland blir man bara så less på sin andra hälft. Jag tänkte göra något för Fredriks skull som jag kom på när jag var på väg hem från IKEA. Fredrik älskar MODO Hockey, och eftersom jag redan köpt hans julklappar så tänkte jag att han kunde få biljetter till en match mellan Brynäs och Modo här i Gävle till 4 januari, då vi också firar 2 år tillsammans (18 jan). Men eftersom han måste vara medveten om att vi måste befinna oss här i Gävle då, så var jag ju tvungen att tala om detta för honom.

Vad händer?

Jo.. Jag visar honom biljettbokningen (innan jag bekräftat den) och karl****** säger med gnällig röst: "4 januari.. Vi är inte hemma då". = Vi ska vara i Söderhamn så vi kan inte gå på hockey.

Enligt hans planer så ska vi vara i Söderhamn då. Men det tänker då inte jag vara, eftersom vi kommer åka dit den 22 december och stanna där tills vi åker hem efter nyår. Och vi har faktiskt ett hushåll att sköta här hemma också. So guess what. Jag tänker åka hem 3/4 jan, och jag tänker göra det med eller utan honom, men han kan nu glömma hockeyn. Så kan det gå, älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0