I skrivande stund...

jag sitter och sliter som ett arsel med mina uppgifter till distanskursen för tillfället. Eller ja, kanske inte riktigt för tillfället eftersom jag skriver här, men ni fattar galoppen. Jag längtar till nästa vecka då jag (förhoppningsvis) är klar med dessa och kan påbörja nästa uppgift. Jag har ju dessutom en del förberedningar inför Belfast att göra, och de ser jag vekrligen framemot. Utöver det har jag även ett hemtligt projekt på gång, som inte rör mitt skolarbete. Det är ett projekt som legat och pyrt under ytan ett tag, och nu börjar det bubbla riktigt ordentligt. Visserligen är det ingen brådska på den fronten, men det är ändå något jag vill påbörja. Kanske redan till sommaren? Det ska i alla fall bli spännande med allt!





Arbetar för fulla muggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0