En briljant idé blir lätt idiotiskt


Jag fick något för mig tidigare ikväll som jag just då ansåg var en briljant idé.. Men nu vette sjutton.. Jag har stått och provat en massa kläder som jag skulle avgöra om jag ville ha kvar eller inte, men det är så svårt. Man tänker ju att "någon gång kanske jag behöver detta klädesplagg". Men jag har faktiskt slängt en påse med kläder hittills. Framsteg!

Får dock se om vi har någonstans att sova sen när det kommer till kritan. Jag har portförbjudit Fredrik från sovrummet så länge... Han skulle få ett psykbryt om han gick in dit. Själv är jag ganska säker på att jag redan är spykiskt sjuk som ens fick den här idén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0