Det är inte mig det är fel på - det är datorn!

Alltså... Det är ju samma visa varje gång... Jag kommer igång med pluggandet, och jag skriver och skriver och skriver. Men sen dyker det upp ett hinder på vägen, och jag måste titta upp det på internet. Och sen bara råååkar jag hamna här på bloggen. Hur typiskt är inte det? Det är inte jag som styr. det är datorn. Det måste bara vara datorn, för det kan ju omöjligt vara jag som går in på blogg.se. Och det är då inte jag som skriver in mitt användarnamn och mitt lösenord här på bloggen.  Det är nog fel på datorn. Ja.. Det måste vara det. Jag måste nog reklamera den. Den är inte bra för min själ!






Det bor en demon i min dator!
HP-imprinten lyser starkare... Demonen är redo att attackera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0