Barns tankar om hur man hittar någon att vara ihop med

"Helst ska man vara 18 år innan man blir ihop med någon. För då har man råd att köpa en bil och då är det ättare att ragga upp dem"  - Jimmi 9 år

"Om man är gammal och ens fru också är det, kan det hända att man går ut och skaffar en ny som är ung" - Michael 8 år

"Om man har barn och skiljer sig kan barnen åka hem till pappan på helgerna så att mamman kan hitta en ny" - Ane 8 år

"Om man inte är säker på att man är kär går man ut och går med henne några gånger och kollar så att hon inte frågar några dumma frågor" - Patrick 7 år

"Jag tror att jag är ihop med någon. För min mamma har en moster som har sagt att de har hittat en till mig" - Alphan 7 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0