Bara för att katten kan

Såg ni Despan alldeles nyss? Är det bara jag som INTE kan vänta tills nästa avsnitt? Helt sinnessjukt vad spännande det blev! Vem tror ni dog? Dog någon överhuvudtaget? Frågorna är många, och tyvärr verkar vi inte få svaret på dessa förrän till våren.

Här hemma är det lugna puckar. Fredrik sitter och spelar (som vanligt) och jag sitter här i soffan framför teven med datorn i knät. Skrållan, ja hon sitter i spagat och tvättar sig mellan benen. Bara för att hon kan säkerligen.

Nu går vi och lägger oss. Imorgon är en dag då jag har ett möte inplanerat kl 14. Jag vet dock inte om ajg ska till skolbiblan före eller efter och leta efter boken jag behöver. Jag måste ha den boken! Finns den inte där så måste jag beställa den. Och att betala 300 spänn för en bok jag inte vill köpa... Det är idioti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0