2:a advent

Det har varit en skön morgon! Sov till strax innan klockan 10, och vaknade av att Skrållan la sig på min rygg (jag låg nämligen på mage och sov tydligen...) och tydligen så försökte hon överrösta en motorsåg med sitt kurrande. Så det var bara att glömma fortsatt sömn och kliva upp istället. Väl uppe blev det mannagrynsgrötsgörande och mannagryngrötsätande = 2:a advent!



Jaa.. Jag har mina gamla Dieselbrills på mig, då mina har en enormous spricka i sig... Har också på känn att det inte kommer bli en rolig reparationshistora/att det inte går att laga dem överhuvudtaget.





För att fortsätta denna förmiddag (för det är väl fortfarande förmiddag?!) så ska jag läsa lite funktionshinder. KUL SÖNDAG. Not...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0