Vi hoppas på fint väder i helgen

Första dagen av 3 veckor på min VFUplats idag. Riktigt skönt att få komma ut igen, men samtidigt är det väl ingen höjdare att börja kl 6.30. Men det är värt det.

Ikväll hamnade jag och Karin i ett varsitt solarium igen. Men det känns väldigt fräscht efteråt. Så här till våren vill man ha en liten bränna på kroppen.

I helgen är Fredrik och jag hundvakt åt Nicky när mamma och pappa drar med Birka till Åland. Så vi hoppas på vacker, varm skinande sol, uterummet hela tiden och gasolgrillen på max. Thank God for weekend!

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: ja, jag såg dom. jag kan hålla med dig om djurplågerisaken, men det är ju trots allt betydligt mer lindrigt än slakt. vet inte om man kan avliva ett större djur, som en häst, på samma sätt (med spruta) som en hund eller katt, vet du?

2009-04-21 @ 23:13:09
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0