Konsten att sova 13,5 timmar

Hela dagen igår var jag som i en dvala. Vid 2.30 på morgonen drog jag ner till Kalles för att hämta upp fyllekråkorna Andreas och Fredrik, och jag fick väl inte somna förrän 4-snåret, eftersom Fredrik svamlade på som in i gatan. Jag vaknade sedan relativit tidigt,  och var supertrött. Hämtade Andreas vid kl 17 för att äta tacos, och kl 20.30 låg jag helt utmattad och sov. Och tro det eller ej, men jag sov så djupt enda fram till kl 10 imorse, så nu sitter jag med världens huvudvärk. Ska strax packa inför 5 dagar i Undervik, så det blir nog rätt tomt på bloggfronten den här veckan. Kommer dock ha med mig datorn, så vi får se om jag lyckas komma in på deras internet eller inte. Annars får ni ha en trevlig vecka!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0