Bloggtorkans alla bekännesler

Jag inser nu att det passerat en vecka sedan jag skrev någonting här senast. Jag ber om ursäkt till er som påpekat detta, och alla andra också för den delen. Anledningen till min bloggtorka har varit den att jag har tillbringat mina dagar enligt följande rutin: skola 9-17, träning/jobb, plugg och sist men allra viktigast: Fredrik. jag har inte haft tid med något annat som inte rörst ovanstående punkter, och därav har bloggen blivit undansatt från mitt schema. Det verkar inte heller som om att det kommer bli en förbättring de närmsta dagarna eller veckorna, då vi har väldigt mycket som föregår i skolan nu. På det så ska jag även ansöka om förflyttningen till Uppsala Universitet. Den har i sin tur kantats av egna hinder, genom att Högskolan i Gävle har varit så fruktansvärt idiotiska och inte gett mig ett betyg som skulle vara satt för 3 månader sedan. Det har varit många heta debatter och laddade mail hit och dit, och ingen verkar ha engagerat sig så pass mycket att se efter vad som varit felet. tydligen krävs det ett väldigt detaljerat och negativt laddat mail till ledningen för att det ska bli någon fart på det hela, och nu trillar betygen in, och jag kommer antagligen få iväg ansökningarna inom en snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Karoline

ska du "flytta" till uppsala för att gävle högskola är mongolider eller av annan anledning? blir det inte långt till skolan?

2009-04-02 @ 12:52:29
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: jahaa. ja det lät ju inte alls bra :S då hoppas jag du får byta och att flytten och så går bra :)

2009-04-02 @ 15:36:51
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0