Roliga grejer sker

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Blev det en sån du tittade på i Gävle?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag cyklar hem nu

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Haha det lär ju bli fler gånger får jag hoppas! ;)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Måste förbli lite mystik i det hela ;)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag har inte tid just nu

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Det vore skitkul, men jag är med en kompis just nu.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha men brorsan hann dit före ;)

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag kommer!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Nu vill du att jag ska förklara antar jag?

10. Din romantiska replik?
haha, du vet att jag kommer ;)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag är blyg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0