One Tree Hill och Nervösa Gatan

ÄNTLIGEN har One Tree Hill dragit igång i gen i USA, och jag är inte den som är sent efter. Det blev som jag ville, och nu hoppas jag verkligen att det kan stanna kvar så, och inte ändras igen, för då vette sjutton om jag kommer fortsätta följa serien.

Om 1½ timme ska jag befinna mig hos Folktandvården och plocka bort visdomstanden. Jag må ha gjort det en gång tidigare, men då hade jag inget val. Då kom jag in akut och så plockade de ut den på engång. Den här gången har jag fått vänta i tre veckor på att få komma dit, och gissa om jag börjar bli nervösa gatan herself. Jag är hela tiden nära på att plocka upp telefonen och ringa och såga att jag har ångrat mig. Men Det måste bli gjort, annars kommer bara problemen tillbaka. Men fy sjutton, rent ut sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0