Idolsnack

Låt nervöse-Andreas gå vidare i idol för sjutton! Killen var ju bra.

Förövrigt så diggar jag den nya juryn till 100%, och jag tror att denna jury faktiskt kan få fram en stjärna 8till skillnad från Swartling och Tomita) I den här juryn kan alla tre sjunga, och Anders och Andreas har bara skrivit hitlåtar.
Men vad vet jag egentligen. Förutom att jag vill kunna tro på dem.


Ni har väl föresten inte missat detta:
Lindex ger 50:- rabatt när du handlar för över 200:- med hjälp av erbjudandekoden K10450

Kommentarer
Postat av: Elin

CAROLIIIINE!! jag saknar ju dig! =)

2008-09-13 @ 13:25:51
Postat av: MH

Men han gick väl vidare sen lr? :p

2008-09-13 @ 15:48:47
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0