Dagen efter det smärtfria

okej. Nu är det inte längre smärtfritt. Verkligen inte alls. Just nu känns det som om jag har fått hela käken utsliten och jag kan bara gapa till hälften och äta mat, det ska vi inte ens tala om. Här är det fruktsoppa för hela slanten som gäller. Och då har jag värktabletter som är under verkan just nu också. Så det är ritkgit tjaskigt för tillfället. Så som ni kanske redan har räknat ut då så blev det ingen skola för mig idag, utan jag laddar inför imorgon istället då jag ska på VFU (Verksamhetsförlagd utbildningsområde) information och få min praktikplats till veckorna 45 och 46. Tills dess hoppas jag bara att någon kan komma hit med en bedövningsspruta. Det vore tacksamt.

Kommentarer
Postat av: bitte

åh jobbigt

2008-09-03 @ 12:39:17
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0