Jag har prynadstomtar framme

Lägenheten är nu städad och fin, och Fredrik har meddelat att han är på väg mot flygplatsen. Och, jag vet att jag ibland är en sjuk person, blev så exalterad så jag renbäddade sängen. Vad är det med mig oc hrenbäddning nu för tiden btw? När jag bodde hemma hos mamma och pappa skulle mamma vara glad om jag åtminstonde renbäddade tre gånger om året, men nu, så renbäddar jag minst en gång i månaden. Kan visserligen ha att göra med att jag har ett par favoritpåslakan, och då vill man ju ha dem i sängen jämt och ständigt, men eftersom det skulle vara lite creepy så måste jag ju byta. Och så byter man snabbt tillbaka till favoriterna. Men samtidigt så vill jag ju att favoriterna ska vara fräscha, så därför måste jag tvätta dem ofta. ja, ni fattar poängen. Tror jag...
Och ja, jag har tre prynadstomar framme för tillfället (eller ja, tillfäller och tillfället... De har stått där en vecka nu). Det är fullt meningen. Jag vet inte vart jag ska göra av dem i 1½ månad till. Och de står så bra där på stereon!




Och på tal om stereon så spelas just nu Daughtry, och jag må säga att jag älskar skivan! Den spelas om och om och om igen (tillsammas med Takida - Bury the Lies då förstås), och när jag inte har tillgäng till stereon så har jag den i telefonen. Rösten är underbar och låtarna kanon. Ni som itne vet vad jag snackar om - lyssna på Daughtry - Daughtry!

Feels like tonight

You, you got me
Thinking it'll be alright.
You, you told me,
"Come and take a look inside."
You believed me,
In every single lie.
But I, I failed you this time.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight,
Tonight.

I was waiting
For the day you'd come around.
I was chasing,
And nothing was all I found.
From the moment you came into my life,
You showed me what's right.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight.

I never felt like this before.
Just when I leave, I'm back for more.
Nothing else here seems to matter.
In these ever-changing days,
You're the one thing that remains.
I could stay like this forever.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight.
Tonight.
Tonight.
'Cause there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you.
And it feels like tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0