Fredriks lilla get-together

Goderafton, kära kamrater. Vad gör ni en fredagskväll? Själv sitter jag här inne i sovrummet. Fredrik har sin lilla get-together och jag ska bege mig mot Elin vid 20.30-tiden för samkväm med henne och Lotta. Jag är väl inte allt förtjust inför en promenad i dryga halvtimmen när det är sånt snöblask utomhus och jag måste ha boots med 7 cm klack för att inte bli blöt om fötterna. Jag har ju redan averkat ett par uggs och ett par andra stövlar under dne här dagen som nu ligger på tork. Visst tycker jag om snön, men inte när det är plask och slask. Nej.. Isåfall ska det vara kallt och vitt och fint så man måste ha varmt och skönt på fossingarna.

Fast jag vet inte hur det går för F's get-together egentligen. Ingen verkar ju ha kommit än..


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, va säger Fredrik´s föräldrar då då om inte han är där?:P Jag brukar också köra med lite fula småknep men detta år vette tusan hur det går..:)



Haha jag hade också mina uggs på mig imorse när jag gick med Devin till dagis och de kanske va de absolut dummaste jag kunna göra. Alltså det plaska riktigt fram i tårna på hemvägen . Herregud. Aldrig med dom skorna i detta väder:P



Ha en trevlig helg. Kram

2008-10-31 @ 19:16:00
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0