Bakie bakie, hand with shakie

Det är tragiskt, men jag sitter här hemma framför teven och datorn, helt i min ensamhet. Jag kom på att jag har inte ätit något sedan kl 12.30 i förmiddags, men jag är inte ens hungrig. Men för att mamma inte ska ta mig i örat så får jag väl ta en banan eller nått sånt. Det blev ingen städning idag, utan jag tillbringade istället dagen iförd förkläde och bakade Snoddaskaka, Kärleksmums, kafferutor (med tanke på att de är smaksatta med kaffesmak) - Jaa.. kärt barn har många namn. Det börjar nu arta sig på mitt kakfat till 21årsdagen som är på tisdag. Tårtorna fixade jag idag, som jag tänkte att ni skulle få se bild på sen. De är nämligen jättefina med pudrade spöken på. Och ni kan vara lugna - det är fransk chokladtårta från Delicato, så det är inget som kommer bli dåligt tills de ska ätas. jag är less på alla äckliga, dyra tårtor med en massa äcklig grädde. Då det blev bland det godaste jag vet iställe.

Förövrigt så borde mina uggs komma snart. Det är 3 veckor sedan jag beställde dem, och de skulle inte vara leveransklara förrän idag, så jag hoppas de skickas på måndag. Visserligen när man tittar på Ellos nu så står det att de är leveransklara den 10 dec, men på min orderstatus står der 25 oktober, så jag hoppas verkligen att de blir skickade till veckan. Skulle vilja ha dem till min 80-talsfest nämligen. Festen som för övrigt är under full planering, och det ska bli riktigt spännande att se hur det artar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0