Alltiallo och jag är aldrig ledig

Jag är väl medveten om att jag skrev sist i lördags, och det är inget avsiktligt. Men när jag loggar in på bloggen (för det gör jag, dagligen, då har jag liksom ingen inspiration till vad jag ska skriva. det blir så nu när man åker till Gävle kl 7 på morgonen och kommer hem kl 18. Men det är ljusare tider här framöver med VFU och så vidare, så det löser välaa sig allt.

idag är vi ledig egentligen, men tro inte att jag är ledig för det. Dock såg man till så att man i alla fall fick sig en sovmorgon tll halv 10. Kl 11 ska jag möta upp Anna på Furan för en lunchning och kl 13 är det ikvartering på CFL känns det som. Dramaheletet ska fixas och imorgon skall den redovia... Kärringlärare. ajg tror hon är en sån hör sunkig skådespelare som ite får något jobb i några produktioner, så därför jobbar hon extra som dramapedagog, men inte kan ett skit om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0