Utmaning till mig själv

School mañana. Och inte vilket tillfälle som helst heller, utan ett examinerande tillfälle. Det betyder alltså att vi blir betygsatta, och vi kommer väl antagligen alla få säga någonting. Säkert har de också kommit på nya frågor till oss, och inte alls kommer ha de 5 som vi har. Eller kommer det blir så? Det borde det vara. varför skulle vi annars ha dem anser jag. Jaja.. bara morgondagen kan förtälja historien. Jag börjar alltså i Gävle kl 13, men läre ta 10-tåget ner. Väl där nere får jag ABSOLUT inte glömma att hämta ut mitt nya pass, för då kan det bli illa.

För tillfället är det Gossip Girl på teven, och är det bara jag som tycker att Vanessa är ruggigt snygg? Munnen, håret och ögonen are to die for, och jag skulle inte tacka nej till Nate Archibald som pojkvän.



Vanessa spelas av Jessica Szohr



Själv hoppas jag att den här dieten ger utdelnign, men det kan jag väl säga att den redan har visserligen. På en månad har jag droppat 4 kg och 5 cm i midjan, så jag kan inte vara anant än nöjd. Och som resultat på det börjar jag bli väldigt exalterad över min nyårsblåsa som jag och mamma ska göra. Jag kan väl till och med säga att jag nästan längtar efter att få komma hem från Teneriffa och få börja med den. Men först ska vi ha en varm och skön semester. Där nere är det mycket friterat, men jag ska göra allt för att undvika detta. Jag ska sätta min fokus på mycket frukt av alla dess slag, och som kött får det bli fisk och kyckling. Att hålla sig till kyckling är inget problem för mig dock, eftersom det är det godaste jag vet. Visserligen kommer det väl bli en del drinkar, men det får ajg helt enkelt simma bort i poolen. Jag ger mig själv en offentlig utmaning här i bloggen, och det är att jag ska gå ner minst ett kilo där nere. Och ett kilo kanske inte låter så hemskt mycket, men enligt pappas dietist så är det normala 0.5 kg i veckan. Så nog har jag en del press på mig trots allt.
Tror ni att jag kommer klara min utmaning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0