Say hallo to ms Disgusting!

Okej mitt hår är verkligen skitäckligt. Jag menar så där ruggigt jävla vidrigt så att hela kroppen känns pyton. Anledningen är för att jag den senaste perioden har kommit in i att tvätta håret i stort sett varje-varannan dag, och det är som känt inte alls bra för barret. Så nu när jag varit hemma den här veckan så passar jag på. Jag har inte tvättat det sen i tisdags, och jag tänker mig kunna pressa på det tills imorgon. Håret läre avvänjas, och vem är inte jag än ms Disgusting. Äckla på bara, gott folk, och gör håret friskt!

Som sagt ska jag försöka mig på att börja med uppgiften jag har tills på söndag. Det ska nog funka, tror jag, Efter en hel del om och men visserligen. Vi ska även ta oss ner till affären och handla lite proviant till helgens middagar som ikväll består av ungslax, klyftpotatis och cold sweet chilisås (för min del blir det väl en laxsallad, då jag kör hårdvecka) och imorgon kyckling, ris och jordnötssås (-ris, + bulgur för moi). Jag ska även försöka köra samma taktik när vi är på Teneriffa, men vi får väl se hur det går. Tydligen verkar de bara veta vad en fritös är för något. Men frukt i mängder! Meloner av alla slags, vindruvor, körsbär, plommon, bananer, jordgubar, ananas,  ja.. you name it! Både billigt och smaskens där nere!. Och de måste ju i alla fall ha kyckling som inte är friterad. på 1 månad har jag fått ner mig själv 5 cm i midjan, och mer skall det bli. Och på händena, ja, där har jag tappat en ringstorlek. Men å andra sidan.. Äre semester så äre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0