25 grader jämtemot 2 grader

Jag lever, det är inte så att 80-talsfesten tog kål på mig - snarare tvärtom. Festen vart än en gång succé och jag må säga att jag är grym på Singstar, eller vad säger du Elin? ;) jag lovar att korten kommer in i framtiden när jag lagt in dem på datorn. Vi var riktigt heta må jag säga ;)

Jag sitter just nu med den här förbaskade utredande texten, och jag håller på och blir tokig tror jag. Den ska vara klar på fredag, och jag vette sjutton när jag ska hinna klart med den - med tanke på att jag den här veckan och hela nästa vecka har VFU på Faxeskolan. Praktiken är dessutom på heltid by the way.

Just nu vill jag bara att veckorna ska gå fort så att vi sitter på planet ner till varma, härliga Playa de las Américas. Idag har det mätts upp till 25 grader i skuggan. Det är skilland det jämtemot 2 grader här och nu. Visserligen går vi mot varmare dagar igen, men vad sjutton. Det är kallt ute!




Kommentarer
Postat av: Denise

Ja jag funderar på att göra lite slingor men jag har aldrig haft hela håret så här mörktså jag ville testa :)

2008-11-03 @ 21:12:43
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja huvudsaken är ju att vi vet vem som sjunger bäst (christer sandelin) överlägset! synd bara att det inte blev nån efterfest. får styra upp en nästa gång vi träffar honom :P

2008-11-03 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0