Lite hipp som happ men snygga kläder

Hello puppies! Har egentligen föreläsning med jag orkade faktiskt inte bry mig. Nya tag på torsdag, right?

So today... Jag har ingen aning om vad som händer faktiskt. Jag ska väl sätta igång med med min VFUloggbok tänker jag.


Tills jag vet vad jag ska skriva kommer här ett par önskeplagg till garderoben:




Melina Swing Cardigan

$34.80




Sequined Tube Top

$17.80




Demure Satin Top

$24.80


Forever.com


Pratade nyss med mamma och hon ska till doktorn med mormor kl 14, och då ska de hämta upp mig, jag droppar av dem på sjukhuset och så tar jag bilen och åker och gör en del ärenden. Vilket betyder Dollar, ÖB, Skokanonen, Kicks, Coop, Kvantum och alla andra ställen. And I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0