Smörgåstårta och tumvantar

Nu har vi varit och fikat på Rådhuskondiset där Lisa jobbar. Åt en efterlängtad smörgåstårtsbit som smakade gottans och drack en kopp kaffe. Fredrik i sin tur tog ett wienerbröd och en cola. Sen gick vi ner på staden där jag köpte ett par nya tumvantar på Kappahl som är behövligt här hemma. Vad har jag gjort mer då? Sorterat tvätten. Fredrik och jag har desutom gjort upp en plan. Han ska sköta tvätten och disken idag så tar jag städningen. Synd att jag kommer ha mindre att göra än honom ;)

Ikväll görs det en laxmiddag. Det blir supergoda lax i skagen"röra" och färgad pennepasta. Vill ni ha receptet? En bild och recept kommer ut i kväll när maten är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0