Kontaktsfunktionen kopieringsbar? My ass..

Jag må säga att ni är på hugget idag, mina bloggläsare. Vart kommer ni alla ifrån? Är det så intressant att läsa om min tråkiga vardag? :)

Det examinerande seminariet idag gick i alla fall great. Ingenting att oroa sig för där inte. Jag säger som Therese, jag tror inte att vi ska ta dessa uppgifter på för stort allvar, utan det har märkts att vi har tagit i för mycket och kört slut på oss själva, för att det sen ska visa sig vara en liten grej bara.

Vad som däremot inte är en liten grej är att jag fått tillbaka min telefon från servicen idag. Jag vet inte om den håller måttet än, det återstår att se till veckan. Däremot vet jag att mitt SIM-kort verkar vara stört, och att det vägrar kopiera över kontakterna, så ni vet vad jag ska göra ikväll - sitta och skriva in alla kontakter på nytt i telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0